Tuesday 4 January 2011

Εγώ.

Αν ψάχνεις για λογική, άστο. Μπορώ να σου προτείνω χιλιάδες σελίδες αλλά όχι την δικιά μου. Αν ψάχνεις για σωστή ορθογραφία και σωστό δομημένο κείμενο, μπορώ να σου προτείνω άλλα μέρη. Εδώ, μην ψάξεις για κάτι... γιατί είναι ένα χάος. Όπως ακριβώς θα χαρακτήριζα και τον εσωτερικό μου κόσμο.
Δεν θα με έλεγα "καινούργια" στο χώρο γιατί έχω ξαναφτιάξει ιστοσελίδες αλλά υποθέτω δεν ήταν αυτό που αναζητούσα. Τι σημασία έχει; Λίγα πράγματα για εμένα. Αλήθεια, θα κάνω μια προσπάθεια να σας περιηγήσω στα βαθύ του εαυτού μου αλλά νομίζω θα αποτύχω. Αρχικά, δεν φιλοδοξώ να γίνω μεγαλοδικηγόρος και να βγάζω εκατομύρια τον μήνα. Ούτε η ιστοσελίδα μου να γίνει η πρώτη στις προβολές. Ψάχνω να κάνω αυτό που αγαπάω και η επιτυχία ας έρθει... δεν με απασχολεί. Δύο όνειρα έχω. Να πρωταγωνιστώ σε μια σκηνή και τα ζεστά χειροκροτήματα να με παρηγορούν.. επίσης να κατακτήσω τον κόσμο. Όχι όπως φαντάζεσαι. Να τον γνωρίσω, να τον ταξιδέψω. Φυσικά θα ήθελα όλα αυτά να έχω ένα καλό φίλο να τα μοιραστώ. Όχι απαραίτητα σύντροφο για να με κάνει να νοιώθω ξεχωριστή με τον τόσο καλό χαρακτήρα του. Τον μοναδικό, όπως τον φωνάζουν. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει αυτός. Αυτός που κάποια μέρα θα με κάνει να θέλω να περάσω όλη μου την ζωή μαζί του. Πιστεύω ότι αυτός ο άνθρωπος είναι μια διαφορετική πτυχή του εαυτού μου. Μπορώ να είμαι ευτιχισμένη και χωρίς αυτόν. Γιατί τί νομίζετε πως είναι η ευτυχία; Τα παθιασμένα φιλιά και οι αγκαλιές; Ευτυχία για μένα είνα να τα έχω καλά με τον εαυτό μου. Να αισθάνομαι αυτή τη φλόγα να σιγοκαίει στην ψυχή μου. Επίσης η ευτυχία δεν είναι κάτι ακατόρθωτο... είναι καθημερινές στιγμές με οικογένεια και φίλους. Σίγουρα και με τον σύντροφο αλλά και χωρίς αυτόν μπορείς να υπάρχεις. Σε κούρασα φίλε που διαβάζεις. (Αν υπάρχεις.) Οπότε σιγά-σιγά θα κλείσω. Θα ήθελα να προσθέσω πως εδώ με τον ερχομό του καινούργιου χρόνου θα καλλιεργήσω τις σκέψεις μου τα όνειρα μου και ένα κομμάτι του εαυτού μου. Θα τα βρούμε όμως αυτά αργότερα.

No comments:

Post a Comment